Kort till 

svärmor som fyller 80 år. Passade samtidigt på att vara med i en utmaning på FB där man skulle använda sig av saker man köpt men sen inte använt (och sånt finns det väl mycket av!!!);-) Såg ett sånt fint kort på nätet där de använt de här Border diesen.Köpte dem och sen blev de liggandes. Likadant med blomdiesen men nu så kanske jag använder dem mer.... :-)


Spelar ingen roll hur jag vinklade det här kortet, fick inte till rätt färg på den yttersta lila. Den är alltså mer lila än blå (som man kan tro här):









3 kommentarer:

  1. Åh, sååå fint kort i vackra och lugna färger.
    Din svärmor kommer att älska det:)
    Kram och ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, det är roligt att scrappa
    utan mönstrade papper och att få
    användning av saker som blivit liggande.
    Jättefin insida också.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Visst va det en bra utmaning, tyvärr räckte inte min tid till, men jag letade lite i sakerna och hittade lite som jag kommer att använda ):
    Gillar ditt fina kort, underbara färger.
    Kram & ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera