Presentkort

Fick en beställning till jul av en som skulle ge bort presentkort till sina barn. Två st skulle få en klippning och en skulle få biljetter till en Rihanna-konsert. Gjorde då dessa "fickor" att stoppa presentkorten i.
Först ut klipp-korten.

Bilder från nätet (min man tyckte de såg lite läskiga ut utan ansikte men beställaren var nöjd)! :-)










Sen var det konsert-kortet. Måste erkänna att jag inte lyssnat så mycket på Rihanna;-) men de sånger jag visste att hon sjungit var "Umbrella" och "Diamonds".  Så då fick det bli ett papper med diamanter, ett bling band och ett paraply. Har ingen aning om beställaren eller mottagaren förstod mina syftningar men jag hade i alla fall kul när jag gjorde det!! :-)) 


 


7 kommentarer:

  1. Kjempeflotte kort, synes du løste oppgaven meget bra :))
    Nydelige detaljer på alle kortene!

    SvaraRadera
  2. De var ju häftiga stämplar som inte hade några ansikten. Läckra! Och Rihannakortet blev med väldigt passande =) Kram

    SvaraRadera
  3. 3 flotte ungdomskort. Og ekstra flotte når framsida matcher gaven som skal gis.

    SvaraRadera
  4. Åh, såååå fina kort! Du har verkligen lyckats jättebra:)
    Förstår att beställaren blev nöjd, det skulle jag också blivit!
    Kram och ha det så fint!

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Så himla fina presentkorts fickor.
    Jag tycker verkligen att utsidan talar om vad som skulle kunna finnas där i. Super passande.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort! Jag gillar också när man får ett tema på hur korten ska se ut. Då blir det extra skoj att göra dem och riktigt skoj om budskapet går fram också :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Väldigt fina och passande, kul med frisyrerna.

    SvaraRadera