Mamma

Lilla mamma har fyllt år. :-) Den här gången gjorde jag ett kort med, för mig, ny vikning. "Center step card" kallas det. Jättefint framifrån men jag hade lite bry om hur och hur mycket man dekorerar det på in- och baksidan. Nån som gjort liknande och kan lämna tips?!









                                                        Sett från sidan







                                                           Baksidan






                 Och en liten skyddsängel fick följa med. Hon kan behöva det lilla mamsen! :-)


5 kommentarer:

  1. Så vakkert kortet ble!
    Herlige farger og dekorasjoner!
    Synes du har brukt mønsterarkene fint, trenger ikke mer :))

    SvaraRadera
  2. Vilket fint och somrigt kort du gjort. Kul att testa en ny vikning. Det är jag tyvärr lite dålig på att göra =/ Har fastnat i det traditionella kortet =) Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart kort! Så vackert! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefint och stilrent kort,
    gulligt med ängeln :)
    Ha en bra vecka.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Denna vikning är ju himla snygg :)
    Jag har nog bara använt mig av den en gång.
    Super härligt kort du gjort till din mamma.
    Så fint med en skyddsängel också.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera