Ännu ett kort

med samma dies. Även detta har jag liftat från Carina på Skapat av.









11 kommentarer:

  1. Nydelig kort igjen, Elinor!
    Så flott den rammen rundt motivet er :))
    Også fin den fiskegarn-die'en - tør jeg spørre hvor den kommer fra?
    God helg til deg!

    SvaraRadera
  2. Jag har svar på din fråga ang. fjärilarna, i min blogg;)
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Vad fint det är med dies på kort, det lyfter korten så mycket

    SvaraRadera
  4. Wow, helt underbart fint kort!

    SvaraRadera
  5. Superfint kort, i lugna och harmoniska färger!
    Kram och ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  6. Igjen eit lekkert maritimt kort frå deg :)

    SvaraRadera
  7. Underbart fint kort! Gillar att du dekorerar insidan också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Underbart fint kort! Gillar att du dekorerar insidan också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt somrigt kort! SÅ fint =) Tack för titten hos mig, uppskattar dina fina kommentarer =) kram

    SvaraRadera
  10. Jättefint kort och många fina dies,
    väldigt fint fågelmotiv :)
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Hej :)

    Vilket underbart kort.
    Jag blir verkligen glad av detta kort och även det i inlägget här under.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera