Fjärilar

Gjorde ett sånt här fjärils-kort för länge sen. Nu fick jag en beställning på ett liknande.
Och när jag gjort klart det fick jag för mig att göra några till i andra färger också :-))



                                                            Först beställningskortet







Och så de andra :)
Korten i guld, silver och lila glittrar så fint men det var svårt att fota..












Det sista hade jag tänkt skulle gå i regnbågens färger men det blev inte 
riktigt så.......






Insidorna blev ganska lika på allihop 











                                                    Även baksidan fick sig lite bling :)









6 kommentarer:

  1. Så flotte kortene ble!
    Nydelig med perleradene innimellom og embosset bakgrund :))
    Likte også veldig godt bakgrunnen på "regnbue"-kortet ditt.

    SvaraRadera
  2. Meeen så fina kort allihop!:)Jag tycker det är såå fint med torrembossade papper! Det kortet med den färgade bakgrunden blev också väldigt fint:)
    Kram och ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  3. Jösses vad du har varit flitig!
    Du har verkligen din egen stil - har inte sett något liknande tidigare. Sååå fint med pärlor och bling och glittrighet!
    Bra att ha-kort :)
    Ha en fin kväll :)
    Hälsningar Paula

    SvaraRadera
  4. Hej :)

    WOW vilka helt underbara kort du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  5. Jättefina kort, lika men ändå så olika.
    Snygg bakgrund på det sista :)
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Lika men ändå olika. Det är så fint med många fjärilar =) kram

    SvaraRadera