Henning 17 år

Mitt "mellanbarn" har fyllt 17 år!!
Han och hans pappa gjorde en "Far-och-son" resa till Japan tidigare i år. Henning har alltid varit fascinerad av Japan så det var en upplevelse. Hans pappa sparade då ett kvitto(!) och gav till mig (underbart när mannen börjar se scrapgrejer i olika saker)!! :-))) Det var lite för stort för ett kort och jag ville inte klippa av det så jag gjorde en påse som jag fyllde med lite godsaker. Texten på den lilla röda tagen betyder "Grattis"..........tror jag......:-)))






Visst har de vackra kvitton i Japan! 

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med sønnen!
    Den reisen må ha vært en fantastisk opplevelse :))
    Posen ble flott. Fargene og mønsterarket passet jo perfekt til kvitteringslappen. Artig minne å ta vare på...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Ett stort Grattis till sonen! Vilken upplevelse för dem båda, och sååå mysigt:) Påsen är ju jättefin! Kul idé med kvittot:)
    Kram och ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Ekstra stas med slik pose med slikt personlig tema. Jentene mine kommer av og til med små gjenbruksting som eg kan bruke på hobbyen min, men eg har enda tilgode at gubben min ser kva som kan vera kjekt å bruke til kortlaging :)

    SvaraRadera
  4. Va läckert det blev med kvittot och ja, din man är en "keeper" om han börjar se scrapmaterial i sånt, underbart! Undrar när min man ska göra det ;) kram

    SvaraRadera
  5. Tuff och fin påse, alltid kul att
    återanvända saker och detta blev perfekt :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera