Herrkort

som är bra-att-ha. Inser att jag inte har så många "herrkort" på lager...... :)




                                                             Först ut ett vimpelkort







Sen två kavajkort. Såg nåt liknande på nätet och ville prova. Gjorde om måtten lite......men jag måste erkänna att utan blommor eller annan dekoration tycker  jag verkligen inte att de ser färdiga ut, det känns som det fattas nåt.......
Jaja, de finns säkert de som gillar den här "enkla" stilen också så de hamnar i "Bra-att-ha"- lådan de också. Ev namn och annan text sätter jag dit när jag vet som ska ha dem :)








2 kommentarer:

  1. Såååå fina herrkort du gjort! Och vilken kul vikning på de nedersta:)
    Jag har också svårt att låta bli blommor på mina kort, men ibland får man behärska sig;) Men dina kort utan blommor blev toppenfina!!
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Måste också fylla på med herrkort 😊 Svårt ibland att hålla korten enkla och känna sig färdig. Ibland blir det istället att man dekorerar för mycket och ångrar det sista man limmat dit. Kram

    SvaraRadera