100 år (och en efterlysning)

Inte varje dag man får äran att göra kort till en dam som fyller 100 år!!
Beställaren önskade ett crisscross kort med mycket blommor och siffran 100 nånstans på kortet.













Jag hoppas hon fick en fin födelsedag! 




*********************




Och så har jag en (desperat) efterlysning av stämplar,
Är det nån som har dessa fina stämplar från Stempelglede
 och skulle vilja sälja till mig????🙏🙏🙏

"Postcard from Paris"

Har verkligen letat överallt men hittar tyvärr ingen som säljer dessa längre....
Så hoppas på tur här💗🙏




Fått tag på dessa stämplar nu! :-) 



ÖNSKAR ER ALLA EN GLAD PÅSK!🐣


4 kommentarer:

  1. Meeen åh, vilket vackert kort du gjort till 100-åringen! Jättefint papper och många superfina dekorationer:) Hon kan inte bli annat än glad för ett sådant fint kort!
    Tyvärr så äger jag inte en enda av dessa stämplarna:(
    Kram och ha en fortsatt fin Påskhelg!

    SvaraRadera
  2. Å,for eit lekkert kort! Spesielt å lage kort til ein 100-åring. Det har eg gjort kun 1 gang.

    SvaraRadera
  3. Nydelig kort, Elinor!
    Skjønne papirer og detaljer du har valgt.
    Regner med kortet ble veldig godt mottatt :))

    SvaraRadera
  4. Så vackert dekorerat kort! Tyvärr har jag inte dessa stämlplar. Hoppas du hittar dem! Kram

    SvaraRadera