Damkort


När jag ändå höll på med att göra herrkort med Maja Designs fina papper och motiv så gjorde jag även till tjejer/damer :)

Jag gör som jag gjorde med herrkorten i förra inlägget; skriver ut alla dies jag använt och om det är nån speciell du undrar över är det bara att fråga :)

Dies: Creative expression, Cheery Lynn, Nellie Snellen, Marianne Design, Wish, Crealies

Papper: Maja Design 

Stansar: Martha Stewart, Nellie Snellen 












Och här ett kort helt utan blommor!! Men det blev ju ganska snyggt ändå.....:))













4 kommentarer:

  1. Så flitig du är:) Jättefina kort med härliga motiv, fina papper och dekorationer!
    Kram och ha en Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jättefina allihop, kul att prova på att inte använda blommor på alla kort som du säger, man kan ju bli nöjd ändå ;) kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilka super fina kort du har gjort :)
    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Nydelige damekort!
    De papirene fra Maja Design er så vakre...

    SvaraRadera