Camilla har fyllt år


En av mina fina bloggvänner fyllde år för ett tag sen och naturligtvis måste hon ju få ett kort tillsammans med en liten "godispåse" :) Jag gjorde ett sk ramkort till henne, roliga men en smula pilligt...

Kika gärna in hos Camilla och inspireras av allt fint hon gör 



Dies: Spellbinders (ramen med text), Cheery Lynn (bladen)

Papper: Maja Design

Blommorna är gjorda med en stans som jag tyvärr inte kommer ihåg vem som är tillverkaren







Kram och må så gott💕


Passar även på att önska alla ett Gott Nytt År! 

Sätter stort värde på alla era kommentarer och ser fram emot att få fortsätta besöka era bloggar och inspireras av allt fint ni gör💖

4 kommentarer:

  1. Flott kort, Elinor!
    Nydelige papirer du har brukt.
    Ønsker deg også et riktig godt nytt år - og ser fram til å følge deg gjennom året :))

    SvaraRadera
  2. Om du visste hur glad jag blev för detta underbart vackra kort:) Tack ännu en gång för allt fint jag fick av dig!
    Kram och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Åh, va fint det blev! Ibland kan det vara riktigt roligt med lite pilligt skapande, om man har tiden och inspirationen =) kram

    SvaraRadera
  4. OY så vakkert kort! Nydelige blomster og papir. ❤

    SvaraRadera