Henning 20 år


Min son har fyllt år och för två år sen gjorde jag ett album till hans storebror då han fyllde 20 så då ville jag ju göra ett till nästa också :) 

Hittade så fina papper från Stamperia med Japan motiv och det passar ju perfekt för en som gillar Japan :) 

Det var en utmaning att hitta kort från varje ålder men lyckades, visar inte alla uppslag - blir lite för många foton då :)) 

















                      På tagsen har jag skrivit roliga citat som Henning sagt när han var liten :)




Kram💞






4 kommentarer:

  1. Flott album, Elinor!
    Koselig minne å gi sine barn :))

    SvaraRadera
  2. Wow, så flott album! Lekre papirer du har brukt

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint album du gjort! Kan tänka mig att han blev jätteglad =) kram

    SvaraRadera
  4. Åhh, vilket fint album du gjort med sååå läckra papper! Ett stort Grattis till honom:) Han blev garanterat superglad för ett sådant fint minne:)
    Kram och ta hand om dig!

    SvaraRadera